madeinUA

Факультет економічних наук та Центр розвитку інновацій НаУКМА

оголошують про старт інноваційної довгострокової освітньо-практичної програми

«Export&MSB Studies»

Програма покликана допомогти студентам під керівництвом досвідчених професіоналів-практиків отримати досвід у проведенні досліджень та просуванні українських підприємств малого та середнього бізнесу на ринки країн світу

Учасники:

  • студенти старших курсів ФЕН
  • фахівці-ментори з Києво-Могилянської академії та бізнес-сектору

Цілі програми:

  • підготовка професійних менеджерів та аналітиків для бізнесу та держуправління щодо питань розвитку експорту на мікро- та макрорівнях, які мають широкий кругозір та практичний досвід;
  • допомога підприємствам, які втратили ринки СНД, чи не знають як працювати на розвинених світових ринках, зокрема – ЄС, Америки;
  • допомога підприємствам малого та середнього бізнесу (МСБ), зокрема – переселенцям із Сходу та Криму;
  • підготовка ентерпренерів для розвитку в Україні нових конкурентних МСБ;
  • підготовка кадрів для розвитку академічного підприємництва, зокрема в НаУКМА;
  • розвиток інфраструктури з виведення українських товарів на світовий ринок “під ключ”.

Для цього:

  • розроблено спеціальну методику, яка ґрунтується на засадах – індивідуального підходу до розвитку здібностей кожного зі студентів, на переході від навчання до “learning by doing”, на долученні досвідчених менторів з бізнесу, на командній роботі, мотивуванні кращих з кращих, долученні реального бізнесу до визначення практичних завдань, доведення впровадження кращих з кращих результатів, на гнучкій адаптації базової навчальної програми, зокрема – переорієнтації курсових та магістерських робіт на практичні кейси;
  • розширюється коло партнерів, які є джерелом менторів, корисних знань, довідкової інформації, а також реальних підприємств, які вже є успішними експортерами, чи хотіли б такими стати;
  • формується мережа друзів-партнерів Програми;
  • формується експортна експертна мережа та кластери підприємств.

Станом на липень 2015 року:

  • сформовано 1-у групу з 18 магістрів кафедри маркетингу та управління бізнесом ФЕН. 100% учасників групи мають добру теоретичну підготовку, володіють англійською мовою, ІТ, а головне – добровільно зголосилися на участь у Програмі;
  • потенціал зростання групи в 2-3 рази за рахунок НаУКМА та в 10+ разів за рахунок патерства з мережами підприємницького студентства, як то Enactus, JCI Youth, AISEC, KMAAlumni, тощо;
  • команда менторів складається з шести осіб – двоє з НаУКМА та четверо від друзів-партнерів;
  • діє щотижневий цикл індивідуально-командної роботи;
  • відбуваються пілотні дослідження наявних та потенційних конкурентних експортних секторів та ключових регіональних ринків;
  • використовуємо пілотний досвід конкурсу студентських бізнес-планів та університетський інкубатор на основі ЦРІ НаУКМА;
  • налагоджуємо співпрацю – програмою зацікавилися представники Kиєво-Могилянської бізнес школи, Укрзовнішінформу, УкрЗовнішПроЕкспертизи, Національної платформи МСБ, Big-4 (EY, Deloitte, PwC, KPMG), УСПП, КМДА, профільні комітети ВРУ, Міністерство економіки, ряд міжнародних донорів.

 Вигоди для бізнесу:

  • розвиток/підготовка кадрового резерву;
  • отримання неупередженої аналітики, рішень існуючих проблем та нових бізнес-ідей;
  • розширення кола контактів, маркетингових та ПР-можливостей;
  • вдосконалення своїх стратегій, підвищення ефективності існуючих бізнес-напрямків;
  • знаходження нових бізнес-ніш, напрямів диверсифікації бізнесу;
  • створення відділів ЗЕД, чи їх нових під-підрозділів;
  • KPIs:
  • Тематична аналітика щодо товару, ніші, ринку, пошук партнерів – від 1 до 4 тижнів.
  • Формування під-підрозділу – від 1 місяця.
  • Виведення товару/підприємства – план уточнюється за результатами аналітики.

Вигоди для менторів та друзів-партнерів:

  • поділитися досвідом, прорекламувати свій бізнес;
  • розширити власний кругозір, компетентність у даній тематиці;
  • знайти нові можливості для розвитку свого бізнесу, чи для своїх працедавців;
  • долучення до кола можливостей, який щотижня напрацьовується всіма учасниками програми.

Вимоги до менторів*:

  • добре знання конкретного(-их) сектору(-ів) економіки та/або зарубіжного(-их) ринків;
  • наявність кола корисних для програми контактів в Україні та світі;
  • можливість приділяти учасникам проекту не менше 3-х годин кожні 2-3 тижні;
  • готовність до офіційної співпраці від власного імені та/чи афілійованої організації з НаУКМА.

У разі зацікавлення у співпраці, запрошуємо потенційних менторів і партнерів заповнити Анкету учасника «Export&MSB Studies».

 *Рішення про співпрацю приймається організаторами програми на основі індивідуальних співбесід.

НАСТУПНИЙ МАЙЛ-СТОУН

  • у другій половині вересня 2015 р. відбудеться презентація 1-у версії Програми «Export&MSB Studies» для могилянської спільноти. Зареєстрованих учасників буде повідомлено про цю подію окремо.

 

1 Comment
  1. […] університету». Організатор в Могилянці/НаУКМА «Export&MSB Studies». Розробник Національної платформи МСБ. Організатор […]

Leave a reply

Форма контакту

Напишіть нам...

Sending

Асоціація випускників НаУКМА

Log in with your credentials

Forgot your details?