Export&MSB Studies

Липень 16, 2015 one comment Любомир Остапів Categories бізнес новини, ВИПУСКНИКИ, новини від НаУКМАTags

madeinUA

Факультет економічних наук та Центр розвитку інновацій НаУКМА

оголошують про старт інноваційної довгострокової освітньо-практичної програми

«Export&MSB Studies»

Програма покликана допомогти студентам під керівництвом досвідчених професіоналів-практиків отримати досвід у проведенні досліджень та просуванні українських підприємств малого та середнього бізнесу на ринки країн світу

Учасники:

  • студенти старших курсів ФЕН
  • фахівці-ментори з Києво-Могилянської академії та бізнес-сектору

Цілі програми:

  • підготовка професійних менеджерів та аналітиків для бізнесу та держуправління щодо питань розвитку експорту на мікро- та макрорівнях, які мають широкий кругозір та практичний досвід;
  • допомога підприємствам, які втратили ринки СНД, чи не знають як працювати на розвинених світових ринках, зокрема – ЄС, Америки;
  • допомога підприємствам малого та середнього бізнесу (МСБ), зокрема – переселенцям із Сходу та Криму;
  • підготовка ентерпренерів для розвитку в Україні нових конкурентних МСБ;
  • підготовка кадрів для розвитку академічного підприємництва, зокрема в НаУКМА;
  • розвиток інфраструктури з виведення українських товарів на світовий ринок “під ключ”.

Для цього:

  • розроблено спеціальну методику, яка ґрунтується на засадах – індивідуального підходу до розвитку здібностей кожного зі студентів, на переході від навчання до “learning by doing”, на долученні досвідчених менторів з бізнесу, на командній роботі, мотивуванні кращих з кращих, долученні реального бізнесу до визначення практичних завдань, доведення впровадження кращих з кращих результатів, на гнучкій адаптації базової навчальної програми, зокрема – переорієнтації курсових та магістерських робіт на практичні кейси;
  • розширюється коло партнерів, які є джерелом менторів, корисних знань, довідкової інформації, а також реальних підприємств, які вже є успішними експортерами, чи хотіли б такими стати;
  • формується мережа друзів-партнерів Програми;
  • формується експортна експертна мережа та кластери підприємств.

Станом на липень 2015 року:

  • сформовано 1-у групу з 18 магістрів кафедри маркетингу та управління бізнесом ФЕН. 100% учасників групи мають добру теоретичну підготовку, володіють англійською мовою, ІТ, а головне – добровільно зголосилися на участь у Програмі;
  • потенціал зростання групи в 2-3 рази за рахунок НаУКМА та в 10+ разів за рахунок патерства з мережами підприємницького студентства, як то Enactus, JCI Youth, AISEC, KMAAlumni, тощо;
  • команда менторів складається з шести осіб – двоє з НаУКМА та четверо від друзів-партнерів;
  • діє щотижневий цикл індивідуально-командної роботи;
  • відбуваються пілотні дослідження наявних та потенційних конкурентних експортних секторів та ключових регіональних ринків;
  • використовуємо пілотний досвід конкурсу студентських бізнес-планів та університетський інкубатор на основі ЦРІ НаУКМА;
  • налагоджуємо співпрацю – програмою зацікавилися представники Kиєво-Могилянської бізнес школи, Укрзовнішінформу, УкрЗовнішПроЕкспертизи, Національної платформи МСБ, Big-4 (EY, Deloitte, PwC, KPMG), УСПП, КМДА, профільні комітети ВРУ, Міністерство економіки, ряд міжнародних донорів.

 Вигоди для бізнесу:

  • розвиток/підготовка кадрового резерву;
  • отримання неупередженої аналітики, рішень існуючих проблем та нових бізнес-ідей;
  • розширення кола контактів, маркетингових та ПР-можливостей;
  • вдосконалення своїх стратегій, підвищення ефективності існуючих бізнес-напрямків;
  • знаходження нових бізнес-ніш, напрямів диверсифікації бізнесу;
  • створення відділів ЗЕД, чи їх нових під-підрозділів;
  • KPIs:
  • Тематична аналітика щодо товару, ніші, ринку, пошук партнерів – від 1 до 4 тижнів.
  • Формування під-підрозділу – від 1 місяця.
  • Виведення товару/підприємства – план уточнюється за результатами аналітики.

Вигоди для менторів та друзів-партнерів:

  • поділитися досвідом, прорекламувати свій бізнес;
  • розширити власний кругозір, компетентність у даній тематиці;
  • знайти нові можливості для розвитку свого бізнесу, чи для своїх працедавців;
  • долучення до кола можливостей, який щотижня напрацьовується всіма учасниками програми.

Вимоги до менторів*:

  • добре знання конкретного(-их) сектору(-ів) економіки та/або зарубіжного(-их) ринків;
  • наявність кола корисних для програми контактів в Україні та світі;
  • можливість приділяти учасникам проекту не менше 3-х годин кожні 2-3 тижні;
  • готовність до офіційної співпраці від власного імені та/чи афілійованої організації з НаУКМА.

У разі зацікавлення у співпраці, запрошуємо потенційних менторів і партнерів заповнити Анкету учасника «Export&MSB Studies».

 *Рішення про співпрацю приймається організаторами програми на основі індивідуальних співбесід.

НАСТУПНИЙ МАЙЛ-СТОУН

  • у другій половині вересня 2015 р. відбудеться презентація 1-у версії Програми «Export&MSB Studies» для могилянської спільноти. Зареєстрованих учасників буде повідомлено про цю подію окремо.