Освіта: МП «Історія» (НаУКМА, 2012 р.), МП «Східноєвропейські студії» (Варшавський університет, 2012 р.)

Робота: Керівник відділу аналізу освітньої політики (аналітичний центр CEDOS, 2014 р. – сьогодення)

Громадська діяльність: член Колегії Міносвіти України (2014 р. – сьогодення), представник України у Платформі етики, прозорості та академічної доброчесності Ради Європи (2016 – сьогодення)

Особиста мотивація: «Я працюю в аналітичному центрі, який допомагає українським університетам. Я хочу скерувати здобутий досвід на допомогу Могилянці та, залучивши випускників, підвищити якість її освітніх програм».

Концепція розвитку Асоціації: «Передусім зробимо організаційний аудит. Потім візьмемось за стратегування, визначимо фінансовий план та пошукаємо кошти. Для початку є три ідеї розвитку Могилянки, які можна реалізувати за ініціативи та активної участі Асоціації:

  • Лобіювання реформи державного фінансування університетів, щоб подолати нинішню дискримінацію Могилянки. Варто запустити механізм фінансування за результатами діяльності ВНЗ, який зробить розподіл бюджетних коштів прозорим. Внаслідок цього Академія буде отримувати більше державного фінансування, ніж зараз. За належної комунікації всередені мережі випускників Академії, особливо в урядових колах, вони стануть активними адвокатами цих змін.
  •  Долучення випускників до формування змісту освітніх програм та забезпечення стажувань для студентів. Випускники є джерелом цінної інформації про актуальність різних компонентів програм. Залучення їх до процедури постійного оновлення змісту програм дозволить постійно підвищувати якість останніх. А систематичне залучення випускників до організації стажувань студентів та до роботи в екзаменаційних (випускових) комісіях підвищить ефективність переходу студентів від університету до ринку праці.
  •  Поширення досвіду стипендій для найкращих викладачів, які засновані та підтримуються випускниками. Ці стипендії повинні заохочувати студентоцентровий підхід (student-centered learning). За взірець я би взяв знайомий багатьом викладачам досвід Центральноєвропейського університету та його CEU Distinguished Teaching Award. Головна мета – втримати цих викладачів в Могилянці.

Для реалізації цих ідей потрібно залучати донорські кошти та кошти випускників, особливо представників бізнесу. Я скептично ставлюсь до членських внесків, принаймні на цьому етапі. Зазвичай мені вдається залучати донорську підтримку, хоча й з перемінним успіхом. Із бізнесом маю менший досвід, тому це радше моя слабка сторона, ніж сильна. Важливо, що ці три ідеї збігаються із стратегією Могилянки, тож теоретично ми повинні мати результативну співпрацю з адміністрацією».

Із повним резюме та концепцією розвитку Асоціації кандидата в Президенти Єгора Стадного можна ознайомитися за посиланнями:

1. Резюме

2. Концепція розвитку

0 Comments

Leave a reply

Форма контакту

Напишіть нам...

Sending

Асоціація випускників НаУКМА

Log in with your credentials

Forgot your details?