Успіх глобального, проривного проекту напряму залежить від того, чи здатен його творець піддавати сумнівам власні результати, бути гнучким і постійно вдосконалювати продукт.

Не дивно, що за статистикою 99,7% перспективних, на перший погляд, продуктів стають банкрутами вже впродовж першого року – вони втрачають фокус і мало слухають своїх клієнтів.

Саме для того, аби у молодих підприємців була можливість протестувати свій проект, поставити під сумнів певні його елементи та дізнатись слабкі місця, ми створили першу в Могилянці подію для власників стартапів та їхніх команд.

Формат заходу:
Кожна з трьох попередньо відібраних команд мала 5 хвилин на презентацію себе і свого продукту. Після цього – 15 хвилин фідбеку від журі та питань із залу. Та команда, яка за оцінками експертів «вижила», отримала можливість безкоштовно навчатись на довгостроковій програмі зі стартап-менеджменту, яка стартує вже восени.

переглянути Фотозвіт

0 Comments

Leave a reply

Форма контакту

Напишіть нам...

Sending

Асоціація випускників НаУКМА

Log in with your credentials

Forgot your details?